..pentru că nu ascult house de-ăla pe care se rupe orice PITZI în Bamboo şi nici nu dau din fund pe manele.

Se uită lumea chiorâş la mine când la radio se aude noua piesă a lu’ Alexandra Stan aia sau Inna şi eu spun că e prima dată când aud aiureala asta.Ok, fraţilor da’ ce aveţi cu mine?Gusturile nu se discută, cam aşa era,nu?Până la urmă nu mi se pare deloc ciudat când spun că la categoria love songs aleg Snow Patrol-Set the fire to the third bar (da,o ştiam înainte să aud de  Dear John :)) ) în loc de o manea lălăită în care un mirolăit îşi plânge de milă..sau că pe mine nu mă binedispune  abureala aia cu find me ale ale ale ci Johnny Nash-I can see clearly now.

Şi totuşi când vine vorba de muzică,nu pot să spun că ascult un anume gen , nu sunt ca ăia care sunt fixaţi pe un anumit stil şi nici nu vor să audă de altceva.Îmi place să spun despre mine că ascult „cam de toate, cam tot ce merită ascultat”.Şi ca să vă faceţi o idee, o să înşir nişte piese care mă „reprezintă” din punct de vedere muzical, să zic aşa.

Nneka-Heartbeat

The Airbone Toxic Event -Changing

Green Day-21st century breakdown

Avril Lavigne-Nobody’s home

Taylor Swift-Tim McGraw

No Doubt-Sunday morning

Butterfly Boucher-I found out

Simple plan-Perfect

30 seconds to mars-This is war

Evanescence-Bring me to life 

Viţa de vie-Ca un clovn

Bob Marley-Buffalo Soldier

Dj Fresh-Gold dust

Crystal Castles-Alice practice

Guess Who-Unu altu

EMIL-Vis în şoaptă

eh, poate am cam exagerat cu lungimea listei.. şi îmi cer scuze dacă v-am plictisit dar nu m-am putut abţine :)

